Edyta Szczekocka

Projektantka bielizny z wieloletnim doświadczeniem.
Od ponad pięciu lat z powodzeniem prowadzi firmę, w której może realizować swoje wizje.
Właścicielka marki Me Seduce, która cieszy się sporym powodzeniem w Polsce, a jeszcze większym za granicą.
Jej projekty były wystawiane na prestiżowych targach branżowych w Hanowerze, Las Vegas, Nowym Jorku i Moskwie, budząc wszędzie ogromne zainteresowanie.
Laureatka nagrody Osobowość Sukcesu oraz Lider najwyższej jakości bielizny erotycznej w konkursie Polish Businesswomen Awards magazynu „Businesswoman & life”
Marka Me Seduce zdobyła również niezwykle prestiżowe wyróżnienie branżowego portalu XBiz Europe, i to już w pierwszej edycji nagród. Jesienią 2018 roku ogłoszono ją Marką Bielizny Roku 2018. Na przełomie lat 2018 i 2019 marka otrzymała dwie nominacje do amerykańskiej edycji nagrody Xbiz America, w kategorii: Marka Bielizny Roku oraz Kolekcja Bielizny Roku. Warto przy tym podkreślić, że w historii istnienia nagrody jeszcze żadna polska marka nie otrzymała nominacji, nie wspominając już o wygranej.
Latem zeszłego roku marka Me Seduce została beneficjentem programu Go to Brand Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, którego celem jest wsparcie polskich marek na rynkach zagranicznych. Dzięki dofinansowaniu marce udało się zaistnieć na nowych rynkach perspektywicznych takich jak Stany Zjednoczone czy Rosja.
Zimą 2019 produkty marki zostały zaprezentowane na pokazie mody w ramach targów Lingerie Show Forum w Moskwie.
Artykuły o marce pojawiały się wielokrotnie w prasie lokalnej, ale i w Dzienniku Zachodnim, Uważam Rze, Gazecie Wyborczej, a ostatnio nawet w Playboyu. Marka zaistniała również na łamach prasy branżowej: w rosyjskim Modne Bielio oraz amerykańskim Body Magazine. Materiał na temat Me Seduce nakręciła również Superstacja.