Joanna Biskupska

Odważna, mocno stąpająca po ziemi, mama dwóch dorastających synów rozpoczęła współpracę z RE/MAX Polska, by móc sprzedawać nie tylko franczyzę RE/MAX, ale przede wszystkim, by spełniać marzenia innych o własnym biznesie.

Sekretem sukcesu RE/MAX jest ukierunkowanie na ludzi – klientów, agentów, franczyzobiorców. Dostarczając agentom i właścicielom biur najlepsze narzędzia, cenne wsparcie i możliwość ciągłego podwyższania kwalifikacji, RE/MAX zapewnia swoim klientom niezmiennie wysoki standard usług w zakresie obrotu nieruchomościami. Dodatkowo, zarówno klienci, jak i agenci, korzystają z międzynarodowej sieci i współpracy pomiędzy poszczególnymi biurami, które ułatwiają kupno i sprzedaż nieruchomości w innych krajach bądź przez cudzoziemców.

W RE/MAX wszystko zaczęło się od marzenia i planu naszkicowanego na skrawku papieru.

W 1973 r. założyciele firmy, Dave i Gail Liniger, wdrożyli koncepcję Real Estate Maximums, która zrewolucjonizowała rynek nieruchomości. Pomysł był prosty: przyciągnąć najlepszych agentów nieruchomości, zapewniając im różnorodne przewagi konkurencyjne w ramach wspólnej marki RE/MAX. Korzystniejsze plany wynagrodzenia dla agentów, unikalny system szkoleń oraz najnowocześniejsza technologia pomogły w dynamicznym rozwoju RE/MAX. Koncepcja ta okazała się bardzo skuteczna i umożliwiła utworzenie szerokiej międzynarodowej sieci skupiającej profesjonalistów na rynku nieruchomości.

RE/MAX od przeszło 40 lat rozwija się na rynkach nieruchomości całego świata. Dziś jest obecny w 100 krajach, skupia ponad 7000 biur i 112 000 agentów.